داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

امتحان

سلام.

هفت خوان امتحان شروع شد و مدتی سر و کله اینجانب توی درس و کتاب خواهد بود. از شما دوستای عزیزم هم خواهش میکنم وبلاگ و اینترنت رو ول کنین و برین برام دعا کنین وگرنه کارم زار میشه . منم دارم درسامو میخونم. الان داشتم از اینجا رد می شدم گفتم یه سلام اهوالپرسی بکنم بد نیست. خب خوبین الحمدلله. دیگه باید برم.

دعا یادتون نره ها

دعا

دعا

خدایا همه ی کسایی که امتحان دارن تو درسا و امتحانتشون موفقشون کن. الهی آمین.

بگید آمین......

موفق باشین دوستای خوبم.

نظرات 8 + ارسال نظر
مامان پویان چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ http://tanhaian.persianblog.com

سلام. پسرم دعات می کنه هرچند که همشم میگه داداشی من نیاز به دعا نداره همت بلندش کمکش می کنه. موفق باشی پسر خوب.

اسطوره چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ب.ظ

امیدوارم امتحاناتتو خوب بدی
اگه هم ندادی فدای سرت اون با من
می ترسی قلبت بکشنه نترس تو خودت نمره ی بیستی
نمره ی امتحانو می خوای چیکار

سروناز چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام خوبی
برات دعا می کنم تا قبول شی
تو هم همینطور
شاد باشی

علی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ق.ظ http://alisalar.blogsky.com

سلام
ممنون از لطفی که به من کردی و منو تو وب لاگت راه دادی
امیدوارم با این کار آمار وب لاگ هامو نو ببریم بالا

یه خواهش دارم که اگر امکان داره به این وب لاگ هم یه سری بزنی و اگر دوست داشتی عضو شوید کاملا رایگان وبی ضرر می باشد و برای یک بار امتحان که ضرر نداره
www.freepool.blogsky.com

نیکا دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.nikasalehi.persianblog.com

شلام...ایشالا بیش بگیری...بعد که امتحانت تموم شد بیا وگلاب من با هم دوس شیم.

دبیرریاضی دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://rooydar.blogsky.com

با سلام
ان شاالله موفق میشین. شما کارتون بیسته.
کاری از دستم بر بیاد در خدمتم.
حق نگهدارتون

سعید سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 ب.ظ http://bastakhoda.parsiblog.com

دادشششششششششششششش کوچولو سلام
نمی‌دونم این نوشته رو کی داری می‌خونی.!!!؟
از اینکه به من لینک دادی ممنونم.
در مورد اون مشکلی هم که برات درست کردم و اسم تو رو لو دادم معذرت می‌خواهم. علت اون هم این بود که ایمیل ‌های تو با یه خط عجیب و غریب به من رسیده بود.
یه سوال: مگه مشکلی داره کسی اسم واقعی تو رو بفهمه؟
برات دعا می‌کنم تو هر دو امتحانت قبول بشی .
شاید وقتی این نامه رو می‌خونی من تو مکتب بستک باشم.
به امید دیدار

سروناز چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام
پیشاپیش تسلیت عرض می کنم به خاطر .........
خودت دیگه می دونی البته به خودمم بیشتر تسایت عرض می نماییم
خدت گفته بودی دیگه
یادت نیست ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد