داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

هدفم از وبلاگ نویسی

باسلام
یکی از دوستان در قسمت نظرات پرسیده بودند که هدف شما از وبلاگ نویسی چیه؟ باید خدمت شما عرض کنم که من علاقه ی زیادی به کودکان دارم و معتقدم همان طور که رسول الله ( صلی الله علیه وسلم ) فرمودند :( همه ی کودکان پاک متولد می شوند . . . ) به همین دلیل خیلی دلم می سوزه وقتی می بینم که کودکی که پاک متولدشده در راهی پیش میره که آخرش احتمال داره معتاد یا دزد بشه یا خارج از فطرت پاک و توحیدی که متولد شده قرار بگیره . واین انحراف ممکنه به سبب بی توجهی پدر و مادر و تحت تاثیر عواملی مثل محیط جامعه و یا اطرافیانی که کودک در میان آن قرار داره باشه. خلاصه من میخوام تا جایی که میتونم و بلدم مطالبی در زمینه ی تربیت و هر چیزی که به رشد و شکوفایی استعداد کودکان کمک میکنه بنویسم و از شما میخوام راهنماییم کنین . البته دانشجوی آموزش پیش دبستان و دبستان هستم که بهه سبب علاقه ای که داشتم همین رشته رو انتخاب کردم .
برای توضیح باید بگم: اگه دیدید یه وقت گفتاری از بزرگان دین و احادیثی از پیامبر (صلی الله علیه وسلم ) نوشتم به این معنی نیست که بسیجی یا حزب اللهی هستم . نه من فقط یه بچه مسلمونم که به دینم افتخار میکنم همین.

پروین اعتصامی

در هوس افزون و در عقل اندکیم

سالها داریـــــــم اما کــــودکیـــم

جان رها کردیــــم و در فــکر تنیم

تـــن بمرد و در غم پیــــــرا هنیم

خدایا شکرت

سلام بر همه‌ی دوستان



بالاخره اومد . یه بچه ناز کوچولو ( خدا حفظش کنه) هنوز ندیدمش نمیدونید چقدر دوسش دارم . بچه‌ی برادرمه اسمشو گذاشتن عبدالله. میخوام یه چیزی براش بنویسم تا وقتی بزرگ شد بخونه. انشاءالله

عبدالله: سلام برادر زاده‌ی گلم. امیدوارم صحیح و سالم بزرگ بشی و همون طور که خدا تو رو پاک به دنیا آورده پاک بزرگ بشی و بر فطرت توحیدی که هستی باقی بمونی و در زندگیت در راهی پیش بری که آخرش خدا باشه و راهنمات قرآن و الگوت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وسلم) . البته با پدر و مادری که تو داری حتما همین طوری خواهد شد انشاءالله . در آخر ازخدا میخوام که : ای خدا عبدالله کوچولوی ما رو حفظ کن و مواظبش باش تا همونطور که پاکه باقی بمونه . خدایا کمکش کن تا در زندگیش که در پیش داره صحیح و سالم و موفق وهرچه که تو خودت بهتر میدونی و به نفعشه باشه . آمین یا ربالعالمین. داداش کوچکتر بابات