داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

سربازی

سلام خدمت همه ی دوستان عزیزم.

امروز دوشنبه دو روز مانده به تاریخ اعزام من هست.

خواستم بهتون بگم که صبح چهارشنبه ساعت ۷ صبح با سری تراشیده باید به خیابان انتظام برم و در حیاط نظام وظیفه منتظر اتوبوس باشم تا من رو به بزرگترین پادگان خاور میانه ببرند یعنی سیرجان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ( نداجا ) و این یعنی آغاز سربازی.

بله من یه سربازم.

منتظر من بمونین تا برگردم. ( یه جوری میگه انگار همه دارن از رفتنش گریه و زاری میکنن )

به قول معروف:

این نیز بگذرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ناطق دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.ababile.blogfa.com

سلام باباهارون
برات آرزوی موفقیت میکنم
امیدوارم واست خوش بگذره !!!!!
راستی اونجا وقت برای شعر گفتن زیاد داری ان شاالله وقتی برمیگردی یه دیوان همراه خودت بیاری . . .
اسمش هم میذاریم ((دیوان باباهارون))
پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد