داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

سوال ؟

چرا؟

به چه دلیل؟ چه توجیهی دارند؟

الان توضیح می دم: هر وقت پا به خیابون می ذارم آدمای زیادی رو می بینم اما یه گروه هستن که منو خیلی خیلی ناراحت می کنن. نمی خوام بگم دخترای جوونی که فلان تیپ و مدل میزنن ...... یا پسرایی که خودشون رو به شکل دختر در میارن ....... یا از این قبیل موارد........ نه ..... میخوام در مورد کودکان بگم. در مورد کودکانی که هنوز هیچی از این مدل ها نمی دونن و هر چی پدر و مادرشون بخوان انجام میدن. هر روزه شاهد صحنه های ( به نظر من ) دلخراشی هستم. میبینم که مثلا یه دختر کوچولو با یک شرت کوچک و بسیار تنگ و بدنی نیمه عریان با پدر و مادرش تو خیابون میره و دقت کردم که هر کی از کنارشون رد میشه به بچه شون خیره میشه در بعضی موارد دخترای هشت یا نه ساله هم دیده میشه که با این وضعیت به خیابون میان یا حتی پسر . آخه این پدر و مادر با چه منطقی بچشون که به میل اونا به این شکل در اومده رو با این وضع به نمایش میذارن ؟!!! میخوان چی رو برسونن؟!!! میخوان بگن که آی مردم ببنید ( البته معذرت میخوام ) بیایید ببینید که بچه ی من چقدر ...... .؟ و ببینید ..... بچم چقدر نقطه چینه؟ آیا واقعا اینو میخوان که هر کس و ناکسی به بچشون طمع کنه و به اندامش نگاه کنه؟

شاید بگن که بچمون کوچیکه و هنوز حجاب براش واجب نیست یا بگن که بچم پسره و ...... ولی آخه شاید حجاب واجب نباشه ولی آیا گفتن لباس هم واجب نیست؟

شاید بگن بچمون که لباس تنشه اما آیا میدونی لباس یعنی چه ؟ اگه نمی دونی بدون لباس یعنی پوشاننده. آیا اینا پوشیده اند یا همه ی بدنشون معلومه؟

. . . . . . واقعا من یکی که توش موندم . آخه بچه ی پاک و بی گناه و طفل معصوم باید از همون کوچکی عادت بکنه به چنین وضعیت ؟ !!!

بازم حرف دارم اما یه روز دیگه میام ادامه میدم اگه بیشتر بنویسم خسته کننده میشه.

فقط با نظراتتون منو از این گیجی در بیارین.

ببینید چقدر مرتبه 

موفق و پیروز باشید.

تروریست های کوچک

می خواهم در مورد تروریست ها بنویسم تروریست هایی که هنوز بلد نیستند به درستی این کلمه را بنویسند و یا بخوانند تروریست هایی که شاید هنوز سن شان به  سن مدرسه رفتن نرسیده تروریست هایی که چهار یا پنج سال بیشتر ندارند . آنهایی که تروریست نام گرفتند چون مسلمانند ! آنهایی که تروریست نام گرفتند چون فلسطینی هستند. و تروریست هایی که هنوز شاید روح در بدنشان دمیده نشده . و در آخر تروریست هایی که تمام جرمشان این است که از سرزمین خود دفاع می کنند. یکی از مجاهدین عصر حاضر مثال جالبی می زند. او می گوید مثال مسلمانان در زیر این نام ( تروریست ) مانند گوسفند تازه متولد شده ایست که گرگ درنده به او حمله می کند و به او می گوید تو تروریست هستی و من باید تو را تکه پاره کنم او در جواب می گوید من که تازه بدنیا آمده ام و هنوز سنی از من نگذشته و گرگ در جوابش می گوید پس حتما مادرت تروریست است می ترسم تو هم تروریست بشوی و به او حمله می کند و او را تکه پاره می کند. وقتی مادر گوسفند می آید می بیند که بچه اش دارد تکه پاره می شود یک شاخ به گرگ می زند و گرگ به حیواناتی که در اطرافش هستند و فقط به این صحنه نگاه می کنند و چیزی نمی گویند ( مثال جامعه ی جهانی و شاید خود ما ) می گوید ببینید من گفتم اینها تروریست هستند دیدید چطور مادرش به من شاخ زد ؟ ! حال باید او نیز از بین برود.

وضعیت کنونی مسلمانان نیز چنین شده . در عراق؛ فلسطین؛ چچن؛ افغانستان؛ و . . . روزانه شاهد کشتار وحشیانه ی مسلمانان بدون هیچ جرم و بهانه ای هستیم. دیروز در فلسطین ۲۰ کشته و ۶۰ زخمی داشتیم . کشتار مسلمانان از کشتن همه ی موجودات روی زمین بی اهمیت تر شده. ولی وقتی دو خبرنگار که مسلمان نیستند کشته می شوند ( البته این را هم محکوم می کنیم ) تا چند ماه در تمام رسانه های دنیا عکس و اسمشان پخش می شود و سر تیتر صفحه ی حوادث قرار می گیرند.

دیروز در خبرها دیدم که دندان‌پزشکان ماهر دندان یک ببر را جراحی کردند و قبلا هم منقار یک لک لک را ترمیم کرده بودند. این کارها کار های مفیدی هستند ولی همان کسانی که به حیوان این همه احترام قائلند و آذارشان به یک مورچه نمی رسد کودکان و پیرمردان و جوانان و زنان مسلمان را مثل آب خوردن می کشند چون اهمیت آنها از مورچه کمتر است و حق ندارند زنده بمانند چون به قول خودشان تروریست هستند.

تروریست: بهانه ی خوبی است برای کشتن ولی آیا این کلمه کار آنها را توجیه خواهد کرد . آیا می توان به بهانه ی این کلمه کودک هفت ساله ای که دارد به مدرسه می رود و حتی سنگ در دست ندارد و کاملا بی دفاع است با پیشرفته ترین سلاح های جنگی هدف قرار داد و وقتی بر زمین افتاد  یک خشاب را در بدنش خالی کرد تا اطمینان حاصل شود که دیگر بلند نمی شود و دیگر به مدرسه نمی رود و مطمئن شد که دیگر به روی پدر و مادرش لبخند نمی زند و به آنها انگیزه ی زندگی نمی دهد !!!!؟

آخر با چه زبانی باید گفت ؟!!! به خدا قسم این کودکان و این انسانها جان دارند؛حق دارند زندگی کنند؛ حق دارند کسی را که به زور وارد خانه شان شده و عزیزانش را می کشد و خانه اش را خراب می کند با او بجنگند و از خود دفاع کنند.

ای کاش می شد بروم و کاری کنم چرا جامعه ی جهانی ساکت است؟!! چرا کسی چیزی نمی گوید؟!! چرا؟ 

از شما دوستان عزیز می خواهم که برایشان دعا کنید و این حد اقل کاری است که می توان برایشان انجام داد.

در پایان یک لینک به شما میدم البته اگه طاقت دارید برید ببینید چون هر کسی طاقت دیدن این عکسها رو نداره عکس ها رو تو وبلاگ نذاشتم.

http://www.palestinianforum.net/forum/showthread.php?t=90536

موفق باشید.

اینم یه چند تا عکس که میشه تحمل کرد:

کشتار دسته جمعی

 

تروریست !!

با سلام خدمت دوستای عزیزم

باید ببخشید که دیر به دیر آپ می کنم

مشکلاتی وجود داره که نمی رسم بیام و در کل حسابی مشغولم اما سعی میکنم هر چند وقت یه بار بیام شما هم منو تنها نذارید .

التماس دعا.

بعذ از رمضان

سلام دوستان همیشگی من

رمضون با اون همه معنویاتش تموم شد اما زندگی همچنان ادامه داره . شاید فکر کنیم که حالا که رمضون تموم شده دیگه لازم نیست این همه با تقوا باشیم دیگه لازم نیست هر پنج وقت نماز سر وقت بخونیم و . . . اما اگه واقعا اینجوری باشیم شدیم بنده ی رمضان . اما نه ما بنده ی رمضان نیستیم بلکه ما بنده ی خداییم و خدا همیشه هست و صدای ما رو میشنوه و منتظر ماست تا بیاییم و . . . ( اگه بنویسم خیلی تکراری میشه به پست های قبلی مراجعه شود ).

برام دعا کنین چون از فردا روزهای کار و تلاش و درس و امرار معاش و . . .  شروع میشه و باید رفت و آستین ها را بالا زد .

توکل میکنم به خدا و تنها به او امیدوارم و میدونم که منو تنها نمیذاره همینطور که تا حالا تنهام نذاشته البته بعضی موقع یه گوشمالی آدم رو بیدار میکنه و اونو نباید به حساب تنها گذاشتن گذاشت خلاصه من که از هر ه نا امید بشم از خدا نا امید نمیشم.

 ( فاذا عزمت فتوکل علی الله ) هرگا تصمیم گرفتی و عزمت رو جزم کردی توکل بر خدا کن.

برای همتون آرزوی پیروزی میکنم.

عید فطر

 

لَیسَ العیدُ لِمَن لَبِسَ الجَدید انَّما العیدُ لِمَنْ خافَ الوَعید

( عید برای کسی نیست که لباس جدید بپوشد بلکه عید برای کسی است که از انذار خدا بترسد )

 

با عرض سلام خدمت همه ی دوستان عزیزم عید سعید فطر رو به همه تبریک میگم و از خدا میخوام که طاعات و عبادات ما رو تو این ماهی که گذشت به درگاه خودش قبول کنه. الهی آمین