داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

تبریک

سلام. 

عید سعید فطر رو به همتون تبریک میگم. امیدوارم ماه رمضان پر باری رو پشت سر گذاشته باشین.البته دیر برای تبریک اومدم اما هنوز میشه یه کاریش کرد. 

امسال دارم رسما سر کار میرم. البته یک سال بیشتر فرصت ندارم چون بعدش باید برم خدمت مقدس سربازی. امسال به عنوان معاون آموزشی موسسه قرآنی استخدام شدم. البته بدون کلاس نمیتونم روزا رو بگذرونم به همین دلیل چند جا کلاس هم دارم. امیدوارم دعاهای شما همرام باشه. منم براتو دعا می کنم. 

و . . . 

یه تبریک به بچه هایی که امسال دارن میرن مدرسه میگم . امیدوارم که با قدرت پاهای کوچکتون رو روی اولین پله بذارین و  تا اون بالاها برسین و خسته نشین. البته این نیاز به دلسوزی معلمای دلسوز و پدر و مادرای مهربون داره که بهتون کمک کنن. 

یه تبریک هم علی به کوچولو می گم که تازه باهاش آشنا شدم.  

خدا نگهدار. 

 

خوش اومدی