داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

تابستون

سلام.

خیلی دیر به دیر میام. صبر کنین از اول مهر به بعد مرتب میام. نمیدونید که چه تابستون پر ماجرایی داشتم چه قدر فراز و نشیب داشتم. هی می خواستم مثل یه گل بشکفم اما دوباره پژمرده شدم دوباره یه کم جون گرفتم اما دوباره . . .

حالا کم کم دارم خشک می شم اینا رو هیج جا نگفتم فقط اینجا میگم و دلم رو خالی می کنم. چون نمی خواستم کم بیارم نمی خواستم با ناراحتیم کسی رو ناراحت کنم. اما به خودم خیلی فشار اومده. تو خونه خیلی کم طاقت شدم. همه بهم میگن بد اخلاق شدی . حق دارن خودمم از دست خودم ناراحتم. امیدوارم سال تحصیلی که شروع شد یه کم سرگرم بشم و حالم بهتر بشه. برام دعا کنین. موفق باشید.

 

رموز موفقیت

سلام دوستان خوبم . نزدیک دو ماهه که سر و کلم پیدا نشده. خودتون باید ببخشین. تو این دو ماه اتفاقای زیادی برام افتاده که اگه بخوام بنویسم خیلی طولانی میشه. به همین دلیل بی خیال.اما به رموز موفقیت پی بردم براتون می نویسم. البته یه جایی خوندم از خودم نیست( تا نگن امانت دار نیستی ) خب اینم رموز موفقیت:
رموز موفقیت
رقیب دشمن نیست بلکه عامل تلاش بیشتر است.
موفقیت نصیب افراد خواب آلود نمی شود.
به هدف نگاه کنید نه به موانع.
موفقیت پیش رفتن است نه به انتها رسیدن.
خلاقیت عبارت است از نگاه متفاوت به پدیده ها.

خب منظر نظرات شما هستم.البته باید بگم شاید نتونم به وبلاگ دوستان سر بزنم چون اینجا اینترنت قحطیه. یادش بخیر کافی نت.
خب دیگه موفق باشید . خدا نگهدارتون باشه.