داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

نا معادله

چندی پیش تو اخبار نشون میداد که یه لک لک که نوکش شکسته بود یه منقار مصنوعی براش درست کرده بودن. به نظر من این یه کار خیلی خوبیه که به یه حیوون کمک کنیم اما در مقابل :

بشنوید از فلسطین:

کودک چهار ماهه فلسطینی بر اثر شلیک گلوله و هدف قرار گرفتن سرش جان داد

در پی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ده ها نفر شهید شدند.

افسر اسرائیلی پس از هدف قرار دادن کودک فلسطینی که در حال رفتن به مدرسه بود بر بالای جسم نیمه جان کودک رفت و یک خشاب را در بدن کودک به خاطر مطمئن شدن از مردن او خالی کرد .

بسه بسه ......... دیگه طاقت ندارم بنویسم ............

چرا...................؟؟ چرا در گوشه ای از دنیا به یک حیوان این همه اهمیت میدن ولی در گوشه ای دیگه گرفتن جان کودک بی گناه و آدم ها این همه عادیه..........؟ مگه مسلمان بودن جرمه مگه اینکه نخوای به زور از خونت بیرونت کنن جرمه؟

بای ذنب قتلت؟   به کدامین گناه کشته شدند؟

از خدا میخوام که هر چه زودتر مسلمانان فلسطین را از شر دشمنان غاصب و صهیونیست ها نجات بده. آمین

از شما هم میخوام براشون دعا کنین.

فلسطین - رفح

 

 

سلام دوستان مدت زیادی بود که سر و کلم یدا نبود اما بازم اومدم و احتمالا بازم غیبت داشته باشم اما شما هر چند وقت یه بار یه سری به ما بزنید خوشحال میشم:

اما ین دفه میخوام از کلاس تابستونم براتون بگم صبحها کلاس خودآموز قرآن دارم و  تو این کلاس به بچه هایی که سال اول میان کلاس قرآن روش قرآن خوندن رو آموزش میدم . اما میخوام از شاگردام بگم نمیدونید چه شاگردایی دارم یکیشون اونقدر با استعداده که تو سه روز عم جزء رو تموم کرد واقعا استعداد عجیبی داره منم تصمیم گرفتم تا جایی که میتونم براش وقت بزارم اما باید مراقب باشم که بهش فشار نیاد . البته ناگفته نماند که از خانواده ی فرهنگی هست مادرش معلم و پدرش کارمند اداره ی آموزش و پرورش و برادرش هم با رتبه ی بالایی دانشگاه اصفهان رشته ی کامپیوتر قبول شده اسم شاگردم پارسا هست و براش آرزوی مفقیت میکنم الان حدودا سه چهار روزه ندیدمش و دلم براش تنگ شده آخه خیلی شیرین و بامزه هست از امیر محمد تو برنامه ی عمو پورنگ هم بامزه تره نمیدونم زمستون که شاگردام رو نمیتونم ببینم چطوری باید تحمل کنم خیلی برام سخت میگذره تا یه فرصت گیر میارم میرم سراغشون آخه نمیدونید که من چقدر شاگردام رو دوست دارم میخوام تا جایی که بتونم براشون وقت و انرژی بزارم و از جدید ترین روشهای آموزشی که تو دانشگاه خوندم و یا به ذهنم میاد برای پیشرفت اونا استفاده کنم. در پایان میخواتم بگم که خوشحالم ......... واقعا خوشحالم که خدا این شاگردا رو بهم داده و از خدا میخوام که من و دوستام رو در تعلیم هر چه بهتر شاگردام کمک کنه آمین.