داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

سلام دوستان ببخشید که خیلی سرم شلوغه و جیبم خالی و کافی نت گرون انتخاب واحد نزدیک و  شهریه گرون و  در آمد کم و دست و دل باز و پول توی جیبم فراری و تورم بالا و تخم مرغ دونه ای صد تومان  و کرایه تاکسی گرون و گرجه !( آها یادم نبود ارزون شده )و مردم گرفتار و مسوولین در خواب و مردم در عذاب و . . . بازم بگم ؟ یا این بهونه ها برای دیر اومدنم بسه؟

خلاصه به دلایل مذکور نتونستم بیام . اگه لطف کنین و منو ببخشین و یه گوشه نظری به وبلاگ قحطی زده ی من بیندازید خوشحال میشم.

مرحمت عالی زیاد.......

خدا نگهدار تا بعد....

امتحان

سلام

این ترم دس روان شناسی اجتماعی داشتم. از اولین جلسه سر کلاس حاضر شدم و بدون غیبت تا آخر ترم ادامه دادم. یه تحقیق که درر مورد کودکان خیابانی بود هم نوشتم . اونم با چه مشقتی باید به اداررات بهزیستی سر می زدم و به خود کودکان سر می زدم و اشون عکس میگرفتم. خلاصه با هر بدبختی که بود تحقیق رو تحویل استاد دادم به انتظار نمره میان ترم. کتابی که باید برای این واحد میخوندیم بهمون معرفی کردن. دو کتاب بود که از یکی چهار فصل ( ۲۰۰ صفحه ) و از یکی چهار فصل ( ۸۰ صفحه ) که من کتاب ۸۰ صفحه ای رو گیر نیاوردم اصلا تو بندرعباس نبود. 

اما بعد:

امروز دور از جون همتون رفتم سر جلسه ی امتحان ۴۰ سوال تستی که از تهران اومده بود . باور نمیکنید حتی یک سوال از کتاب ۲۰۰ صفحه ای نیومده بود و از چهار فصل کتاب ۸۰ صفحه ای هم تعداد خیلی کمی سوال اومده بود و حدود ۳۰ سوال از بقیه قسمت های حذف شده اومده بود.     

 میدونید چرا؟ چون کتاب رو به ما اشتباهی معرفی کردن و کتاب ۲۰۰ صفحه ای اصلا مربوط به ما نبوود . آخرش هم گفتند که خودتون اشتباه کردید و یه کاغذ از تو بایگانی بیرون آوردن و بهمون نشون دادان و گفتن این کتاب دکتر کریمی رو باید میخوندید. در صورتی که تو برد یه کتاب دیگه ای معرفی شده بود به ما می گفتن که چرا دقت نکردید.

همه ی زحمات اینجانب به باد رفت حالا هی بیاید گی بدید که چرا درس نمیخونی . اینم نتیجه ی درس خوندن ما.

یه کم بهم دلداری بدید.

در پناه حق.