داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

آموزشی

سلام خدمت دوستان گلم. 

الحمد لله آموزشی تموم شد. با همه ی خاطرات تلخ و شیرینش. بهترین استفاده ای که از این دوران داشتم یکیش این بود که شکر خدا ۱۳ کیلو لاغرتر شدم. ولی سیرجان چه هوایی داشت. سرود و خشک. یه روز که نظافت می کردیم. یه سطل آب ریختم جلو سرویس رفتم سطل دوم رو پر کردم اومدم دیدم اون آبها تبدیل شدن به لایه های ضخیم یخ. مربی اومد دید گفت کی آب ریخته من گفتم من ریختم. گفت بچه کجایی؟ گفتم: بندرعباس. گفت: حق داری. بابا اینجا بندر نیست این یخ ها تا یه هفته آب نمیشن. و درست همین طور بود. حتی ظهر هم یه قطره آب از اون یخ ها نمی چکید. مثل یه تخته سنگ اونجا به زمین چسبیده بود. ما توی این سرما داشتیم آموزش می دیدیم. یه شب که پاس برجک بودم ساعت ۵ صبح بود و هوا کمکم داشت روشن می شد. چون یه کم رطوبت می ریخت کل اشیاء دور و برم برفک زده بود. از بوته ها گرفته تا شن های روی زمین و میله ها و ستون های برجک و چراغ تیر برق خلاصه همه چی. یه پوست کیک روی زمین افتاده بود اصلا معلوم نبود چه رنگی هست زیر برفک پنهان شده بود. خلاصه یکی از بزرگترین مشکلات ما سرمای بیش از حد هوا بود که بعضی مواقع به ۱۲- هم می رسید.اما الحمدلله تموم شد. امیدوارم در ادامه وضعیت بهتر باشه. 

برام دعا کنین.  

خدا نگهدار

نظرات 7 + ارسال نظر
عارف دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.aref1359.blogfa.com/

سلام خسته نباشید خوشحال شدم سر زدید ممنونم اون دریاچه هم تو مسیر رودبار هست الان بری ببینی قشنگه دیگه شاید خشک بشه.

ترنم یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام چیه همش سربازی سربازی میکنی ما که شنیدیم بهت بد نگذشته میگن صبحونه وساعت ده ایت نهار وعصرونه وشام وتازه رانی شانی غذای نصف شبت به راه بوده فقط میمونه دوری که اونم دیگه نیستی

angel پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://angelmehraboon.blogfa.com/

سلام.خوبین؟
منم لینک کنین

شهرداری رویدر پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

مدیریت محترم وبلاگ داداش کوچولو
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوست گرامی در ماه مبارک رمضان.
به استحضار می رساند اولین همایش وبلاگ نویسان توسط شهرداری رویدر به مناسبت روز خبرنگار با حضور کلیه وبلاگ نویسان درروز دوشنبه مورخ 17/5/1390 در محل نماز خانه دبیرستان نجمیه جنب شهرداری راس ساعت 22 (رسمی ) برگزار می شود ازشما وبلاگ نویس محترم درخواست می گردد با حضور صمیمانه خویش ما را در راه پیشرفت جامعه رویدر همراهی نمایید.

صدرا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ http://ruydar2.iranblog.com/

اولین وب دانلود رویدر سربزنید هر چیزی برای دانلود میخواهید که در وب نیست به طور خصوصی نظر بدهید [گل]
مارا در پیوند خود جا دهد [چشمک]
رویدر دانلود

رووووووووووووووود سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ق.ظ http://koooookherd.blogfa.com/

سلام
مارا لینک کنین تا همیشه ما را در نظر سنجی هایمان همراهی کنین
این بار عروسی

baran سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.baronepayiizi.com

سلام...
وبلاگ قشنگیه...
منم تازه آپ شدم، خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم...
فعلآ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد