داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

سربازی

سلام خدمت همه ی دوستان عزیزم.

امروز دوشنبه دو روز مانده به تاریخ اعزام من هست.

خواستم بهتون بگم که صبح چهارشنبه ساعت ۷ صبح با سری تراشیده باید به خیابان انتظام برم و در حیاط نظام وظیفه منتظر اتوبوس باشم تا من رو به بزرگترین پادگان خاور میانه ببرند یعنی سیرجان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ( نداجا ) و این یعنی آغاز سربازی.

بله من یه سربازم.

منتظر من بمونین تا برگردم. ( یه جوری میگه انگار همه دارن از رفتنش گریه و زاری میکنن )

به قول معروف:

این نیز بگذرد.

شکر کن خدایت

سلام اینم یه شعر دیگه که در مورد شکر نعمت های خداست. امیدوارم مورد پسند واقع بشه.

و امیدوارم که این شعر ها رو برای بچه های خودتون ( اگه دارین ) یا نزدیکانتون بدید تا به هدف مورد نظر که آموزش مفاهیم دینی به کودکان از طریق شعر هست رسیده بشه.

ممنونم از لطفتون.

بازم منتظر بعدی باشین.


شعر قرآن

با سلام همون طور که قول داده بودم یه شعر دیگه براتون گذاشتم که در مورد قرآن هست و مخاطبش هم کودکان دبستانی و زیر دبستان هست.

یه توضیح بدم که شعر به صورت عکس هستش و شما با رایت کلیک راحت میتونید ذخیره اش کنید.

بازم منتظر اشعار بعدی باشید. . .