داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

سلام.

بازم دیر کردم . کلاسامون داره تموم میشه و کمکم از نو فصل امتحانات داره شروع میشه بازم یه هفت خوان دیگه رو باید پشت سر بذاریم. (آخه کجای دنیا دو تا دانشگاه رو با هم میخونن ؟ ) تا من باشم دیگه هوس دو تا لیسانس با هم نکنم.

بگذریم....... یه شب که به شاگردم علی سر زدم بهم گفت که برام یه نقاشی بکش. من گفتم: تو که نقاشیت از من بهتره . گفت مشکل من همینه که نقاشیم زیادی خوبه هر و قت تو مسابقه نقاشی مدرسه مون شرکت میکنم مقام نمی یارم و مسئولین مدرسه مون اقوام و طایفه خودشونو برنده اعلام می کنن. و به من میگن تو خودت این نقاشی رو نکشیدی. برات کشیدن. ( بچه ها تو خونه نقاشی می کشن و صبح میارن مدرسه برای مسابقه )بارها جلو خودشون براشون نقاشی کشیدم اما بازم موقع مسابقه همین حرف رو بهم میزنن. من دیگه تو مسابقه شرکت نمی کنم. ( چشم هاش پر اشک شده بود و صداش می لرزید ).

شاهد بودید.....! یه بچه به خاطر اینکه نقاشیش خیلی خوبه اینجور نا امیده آخه چرا .؟ چرا بجای اینکه تشویق بشه اینجور جلو همه شخصیتش خرد میشه؟! واقعا که دور از انصافه. نمیدونین چه نقاشی ها و کاریکاتورایی میکشه من تعجب میکنم. کلاس پنجمه ولی نقاشیش خیلی عالیه.

به یاد یه جمله افتادم که میگه: دستم بوی گل میداد و همه به اتهام اینکه گلی را چیده ام توبیخم کردند اما هیچ کس با خود نگفت که شاید من گلی کاشته باشم. ( یه چنین چیزی بود )

چرا کسی نگفت که علی چقدر نقاشیش خوبه؟....!

نتیجه گیری: همیشه واقعیت همونجوری که فکر میکنیم نیست. با دید مثبت باید دید.

موفق باشید.....

خدا نگهدار.

نظرات 8 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ http://alisalar.blogsky.com


با درود و سلام؛
بسیار خرسندم از اینکه به سرای شما راه یافته ام و بسی استفاده بردم .
فرصت کردید به بنده هم سر بزنید.
در مورد تبادل لینک نظرتون را بهم بگین
با احترام

سارا کوچولو پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.mjsarahmj.logsky.com

اسم وبلاگت جالبه ... موفق باشی

سروناز پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام خوبی
چه بد، اخه چرا ؟؟؟

فاطمه پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:22 ب.ظ

ازت بیشتر انتظار نمی ره
امانتدار خوبی هستی

علی پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ http://alisalar.blogsky.com

سلام :
از اینکه به سرای حقیرانه ما سر زدید کمال تشکر را دارم
امید وارم که همیشه موفق و پر توان تر از هر روز باشی

منو با اسم خداجون دوستت دارم لینک کن

مادر تنها سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 ب.ظ http://tanhaian.persianblog.com

سلام داداش جون پویانم. خوبی؟ نمی دونستم همزمان دو رشته می خونی. بیشتر بنویس. موفق باشی پسر گل.

مادر تنها سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام پسر گلم. من منتظر ایمیلت می شم. امیدوارم بتونم شنونده خوبی برات باشم. مرسی از لطفت به خونوادم. راستش همین خوبیشونه که باعث می شه من اینجا که ازشون دورم بیشتر احساس تنهایی کنم. حالا خوشحالم که پسرم هم یه برادر خوب پیدا کرده.

اسطوره یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ

این هم یه جور بدشناسیه
موفق باشی انشاالله هر دو لیسانسو می گیری البته با کمترین مشقت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد