داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

همه از خدا هستیم و همه به سوی او باز می گردیم

سلام مدت زیادی بود که نتونستم بیام و علتش هم ............ :

پدر مهربانم

در تاریخ ۹/۳/۱۳۸۵ خبر بسیار بدی بهم رسید و اونم فوت عزیزترینم تکیه گاهم و مهربان پدرم بود که در کشور امارات بسر می برد و در همونجا نیز به لقاء الله پیوست و پس از چهار روز به زادگاه خود آورده شد و به خانه ی جدید خود رفت. و من بر حسب وظیفه ی فرزندی خود در اینجا و در حضور شما قول میدم تا حد توانم همون راهی رو ادامه بدم که پدرم دوست داشت و از خدا میخوام که اونو مشمول رحمتش قرار بده و این دعاها رو در حقش میکنم و از شما نیز خواهش میکنم براش دعای مغفرت کنید.

 اللهم ارحم ( المتوفى ) رحمة واسعة وتغمده برحمتک
خدایا به او رحم کن رحمتی فراخ و او را با رحمتت در بر گیر.
- اللهم ارحمه فوق الارض وتحت الارض ویوم العرض علیک . اللهم قه عذابک یوم تبعث عبادک .
خدایا به او رحم کن بر روی زمین و زیر زمین و روزی که (نامه ی اعمال ) بر او عرضه می شود. خدا یا او را از عذاب خود دور کن روزی که بندگان تو از قبر ها بیرون می آیند
- اللهم انزل نورا من نورک علیه
خدایا نوری از نور هایت را بر او بفرست
- اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
خدایا قبرش را نورانی و لحدش را وسیع ساز و وحشتش را به آرامش تبدیل کن
-
اللهم ارحم غربته وارحم شیبته
خدایا به غربت و پیری او رحم کن
-
اللهم اجعل قبره روضة من ریاض الجنة . لا حفرة من حفر النار
 خدایا قبر او را باغی از باغ های بهشت قرار بده و نه چاله ای از چاله های جهنم
-
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واکرم نزله
خدایا گناهانش را ببخش و به او رحم کن و او را عفو کن و جایگاهش را گرامی بدار
-
اللهم اجعل مرضه کفارة لجمیع ذنوبه . واجعل آخر عذابه عذاب الدنیا
پروردگارا بیماریش را کفاره ی گناهانش قرار بده و عذابی که در دنیا کشیده آخرین عذاب آن باشد
-
اللهم ان کان ( المتوفی ) غیر اهلا لوصول رحمتک فرحمتک اهلا لان تسعه
خدایا اگر او سزاوار رحمت تو نباشد پس رحمت تو شایسته است که او را در بر بگیرد
-
اللهم اطعمه من الجنة واسقه من الجنة واره مکانه من الجنة وقل له أدخل من أی باب تشاء
خدا یا او را از بهشت بخورا ن و از بهشت بنوشان و جایگاهش را در بهشت به او نشان بده و به او بگو از هر دری که دوست داری وارد شو
-
اللهم وارزقه لذة النظر الى وجهک والشوق الى لقاءک
خدایا لذت نگاه به وجه تو و اشتیاق رسیدن به تو روزی او کن
-
اللهم انت غنی ونحن الفقراء فانت غنی ونحن الفقراء فانت غنی من عذابه فارحمه
خدای من تو بی نیازی و ما محتاج باز تو بی نیازی و ما محتاج و تو بی نیاز هستی از عذاب کردن او پس به او رحم کن
-
اللهم ان کان ( المتوفی ) من المحسنین فزد فی حسناته وان کان من المسیئین فتجاوز عن سیئاته
خدایا اگر از نیکوکاران است بر نیکی های او بیافزا و اگر از گناهکاران است از گناهان او در گذر
-
اللهم اجعل ذریته سترا بینه وبین نار جهنم
پروردگارا باز ماندگان او را مایه ی دوریش از عذاب آتش قرار بده
-
اللهم اجعل ذریته ذریة صالحة تدعوا له بخیر الى یوم الدین
خدایا خوانواده اش را خانواده ای صالح بگردان تا بر ای او دعا کنند تا روز قیامت
-
اللهم انی اسالک الفردوس الاعلى نزلا له
خدایا از تو می خواهم که فردوس اعلی را جایگاه او قرار بدهی
-
اللهم وابنی له بیتا فی الجنة واجعل بملتقانا هناک
خدایا خانه ای برای او در بهشت بساز و محل ملاقات ما را آنجا قرار بده
-
اللهم واسقه من حوض نبیک محمد صلى الله علیه وسلم شربة هنیئة مریئة لا یظمأ بعدها ابدا
ای خدای مهربان او را از چشمه ی پیامبرت محمد صلی الله علیه وسلم بنوشان شرابی گوارا و خوش که بعد از آن هیچگاه تشنگی نیست
-
اللهم تقبل منه القلیل وتجاوز عنه التقصیر
خدایا عبادات اندکش را بپذیر و گذشت بکن از تقصیر
-
اللهم ثبته بالقول الثابت وارفع درجته واغفر خطیئته وثقل موازینه
خدایا او را ثبات بخش با سخن ثابت و بلند مرتبه اش کن و از گناهانش بگذر و میزان حسناتش را سنگین کن
-
اللهم حاسبه حسابا یسیرا یامن هو ارحم من عباده بانفسهم ومن الام بولدها
ای خدای من حساب او را آسان حساب کن ای کسی که بر بنده گانش مهربان تر از خودشان است حتی بیش از محبت مادر به فرزندش
-
اللهم ان ( المتوفی ) فی حاجة الى رحمتک وانت الغنی فی غنى من عذابه فارحمه
خدایا او محتاج رحمت توست و تو بی نیاز از غذاب او پس به او رحم کن
-
اللهم استقبله عندک خال من الذنوب والخطایا واستقبله بمحض ارادتک وعفوک وانت راض عنه غیر غضبان علیه
خدایا از او استقبال کن نزد خودت در حالی که خای از گناه است و از او با ارادت و بخششت استقبال کن و از او راضی باش و خشمگین نباش
-
اللهم افتح له ابواب جنتک وابواب رحمتک اجمعین
خدایا تمامی در های بهشتت و رحمتت را بر او باز کن
-
اسال الله العظیم رب العرش العظیم ان یتقبل منا ومنکم الدعاء ویغفر لموتانا وموتاکم وموتى المسلمین وان یحسن خاتمتنا انه قادر على کل شیء

تمنا دارم از خدای بزرگ پروردگار عرش عظیم که دعا های ما و شما را قبول کند و رفتگان ما و شما و همه ی مسلمین را ببخشد و همه ی ما را عاقبت به خیر گرداند یقیناً او بر هر کاری تواناست.

نظرات 3 + ارسال نظر
باقری سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:17 ب.ظ http://arousal25.blogfa.com/

سلام
خداوند پدر شما و همه رفتگان را بیامرزد
خوشحالم که دوباره برگشتید

آدم را پر سیدند که : « از رو زگار
عمرت کدام وقت خوشتر بود ؟»
گفت : « آن دویست سال که بر
سنگی برهنه نشسته بودم ، و در
فرقت بهشت نوحه و گر یه می کردم .»
گفتند :« چرا؟ » گفت :« زیرا که
هر روز با مداد جبر ئیل آمدی گفتی
ملک تعا لی می گوید : ای آدم ، بنال ،
که من که آفر یدگارم نا له و نوحه ی تو
دوست می دارم .»
تفسیر سوره ی یوسف
احمد بن محمد بن زید طوسی

باقری پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام
امید وارم هر جا هستی موفق و موید باشی ولی یادت باشه
هر کجا هستم باشم آسمان مال من است زمین پنجره هوا و عشق مال من است
من ازاهالی اصیل و قدیمی محله ی متروکه ای هستم،

که تو،

از آن،

حتی،

عبور هم نکرده ای

ونمی دانی،

چقدر،

برایت دلم ،

تنگ می شود

سنا شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.sanabesharat.sub.ir

پایگاه اینترنتی جالبی دارید
حتما به من سر بزن ضرر نمی کنی حتما نظر بده
منتظریم کوچولو
من هم لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد