داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

بگید من کیم؟؟؟

سلام دوستان امروز میخوام یه کم روده درازی کنم فقط ازتون خواهش میکنم که فکر نکنین دارم از خودم تعریف میکنم نه فقط میخوام جواب یه سوال رو بدونم :من چجوریم؟

من از بچگی علاقه داشتم که علاوه بر اینکه با هم سن سالام بازی کنم با کوچیکتر از خودم هم بازی کنم اما همیشه به من میگفتن تو که دیگه بزرگ شدی چرا با اینا بازی میکنی؟  منم اینو یه نقص میدیدم اما فکر میکردم وقتی بزرگتر شدم شاید دیگه اینجوری نباشم اما کم کم که بزرگتر شدم دیدم علاقه ام نسبت به کوچکترا کم نشده فهمیدم که من  به کودکان علاقه مند هستم اما علاقه ام رو گرفتم و وقتی حدودا دوم سوم دبیرستان بودم وارد فعالیت های فرهنگی برای کودکان شدم مثل تشکیل گروه سرود و کلاس قرآن و . . . خلاصه کم کم علاقه ام جهت دار شد و تونستم اعتماد مردم رو نسبت به خودم جلب کنم بعد برای ادامه تحصیل به یه شهر دیگه رفتم و اونجا هم به فعالیت هام ادامه دادم و از اونجایی که علاقه ی زیادی به کارم داشتم تو کارم موفق بودم و در کنارش کتابای روان شناسی هم میخوندم . اما موضوعی که برام مبهمه علاقه ی شدید من که روز به روز هم داره بیشتر میشه نسبت به شاگردام و کودکانه تا حدی که اگه یکیشون مریض بشه نمیتونم تاقت بیارم و برای دیدنش مسیر ۲۵۰ کیلومتری رو میرم ( اینو که دارم میگم پیش اومده ) اونا هم علاقه ی شدیدی به من دارن تا حدی که وقتی میفهمن امسال من معلمشون نیستم یه روز مریض میشن از ناراحتی ( اینم پیش اومده ) حالا گریه که سهله . یه خاطره بگم تا بیشتر از من بدونید : یه روز به یه مهد کودک ( که قرار بود اونجا تدریس کنم ولی به خاطر برخی مشکلات نتونستم ) رفتم . به دو تا کلاس سر زدم و کمی با بچه ها صحبت کردم و عکس ازشون گرفتم اما وقتی میخواستم از اونجا برم تا جا بود جلو در کلاس ایستادن و گفتن نمیزاریم بری من گفتم پس بریم تو حیاط قبول کردن و لی چهار نفر یه دستم و گرفته بودن چهار نفر دیگه اون دستم و سه نفر لباسامو و . .  یکی دوتا پریدن در حیاط رو بستن و به خانم مدیر گفتن نذارید این بره درو قفل کنید . واقعا تعجب کردم میلاد دستم و چسبیده بود و مرتب میبوسید و میگفت تنو بیا معلم ما بشو واقعا مات و مبهوت مونده بودم مگه من چکار کردم که اینهمه به من علاقه پیدا کردن ( نمیدونم شما بگید ) مگه این مربیای دلسوزی که من میشناسمشون چند ماه براشون زحمت نکشیدن چرا به اونا این همه علاقه نشون نمیدن؟ شاید بگین به خاطر اینه که من براشون تازگی دارم اما خودم هم دو سال مهد کودک یا بهتر بگم کلاس برای خردسالان داشتم اونا هم همینجوری بهم علاقه داشتن . مادر یکی از شاگردام میگفت نمیدونم چکار کردی که بچم این همه علاقه مند شده مهد کودک دولتی با این همه امکانات و مربیای با تجربه بچم به زور میرفت ولی تو این اتاق کوچیک که از امکانات تفریحی هیچ خبری نیست با این علاقه داره میاد تازه از یک ساعت زودتر آماده باش نشسته و داره ثانیه شماری میکنه !!!!!!!  خلاصه بگم نمیدونم چرا اینجوریه چرا این همه بچه ها به من علاقه پیدا میکنن کافیه یه جلسه بیان کلاسم دیگه حاضر نیستن با هیچی منو عوض کنن. پس بهم حق میدین که این همه به بچه ها علاقه مند باشم ؟ ؟ ؟

حال بهم بگید من کیم چجوریم و چرا اینجوریم؟ ! ! !

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد