داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

انس با نماز

سلام دوستان

یه روز که به مسجد رفته بودم یکی از اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدرسه بهم گفت قراره یه مراسم بگیریم تحت عنوان انس با نماز و بهم پیشنهاد داد که باهاشون همکاری کنم منم که علاقه ی خاصی به کودکان دارم خواستم از این فرصت استفاده کنم و یه خدمتی بکنم و با کمال میل قبول کردم. بالاخره دیروز این مراسم برگزار شد . شب قبل از مراسم همش خواب میدیدم که مراسم تموم شده و من نرسیدم و هرچه سعی میکردم که (تو خواب ) به خودم بقبولونم که دارم خواب میبینم نمیشد. خلاصه از خواب بیدار شدم و یه نفس راحت کشیدم. اما بگم از مراسم : دخترای کلاس سوم و چهارم و پنجم و همچنین پسرای این سه مقطع با لباس مخصوص ( دخترا با چادر نماز و پسرا با لباس بلند و کلاه سفید ) وارد مسجد شدند و واقعا صحنه ی دیدنی شده بود . خلاصه بعد از خوش آمد گویی و توضیحاتی در مورد نماز ؛ نماز اقامه شد بعد از اتمام نماز من در مورد اهمیت نماز و نتیجه ی آن با یه مثال زنده که همشون دیده بودن صحبت کردم . مثال من احسان بود پسری که در دو سه مطلب قبل گفته بودم براش دعا کنین . آخه احسان بچه ی با نمازیه و حتی قبل از عمل هم نماز خونده و با وضو به اتاق عمل رفته بود . تو مسابقات حفظ در ناحیه ی ۲ بندرعباس اول شده بود . خدا هم بهش کمک کرد و من همه ی اینها رو به بچه ها گفتم. ولی یه مطلب که فراموش کرده بودم این بود که دخترا از صبح مدرسه بودن و این مراسم هم بعد از اتمام ساعات کلاسی بود و من هم زیادی روده درازی کردم و باعث شد که بچه ها خسته بشن. و من بعدا از این موضوع خیلی شرمنده و ناراحت شدم . امیدوارم که منو ببخشن. امیدوارم که شمآ هم‌ به‌ خاطر تحمل کردن این مطالب منو ببخشید.

منتظر نظراتتون میمونم. درپناه حق موفق باشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
مرورگر.کام چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

احسان الکلی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ب.ظ http://alcoholic.blogfa.com

سلام عزیرم.در مورد جشن تکلیف و اینها نظری ندارم.نه خوب و نه بد.اما در مورد جمله آخر ، مهم اینه که ما واسه گذشته متاسف نباشیم.تنها راهی که داریم به یاد داشتن درسی است که خدا میخواسته ما ازین اتفاقات بگیریم.

علی اصغر جوشقان نژاد شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:08 ب.ظ http://parvaresh.blogsky.com

سلام.
جشن تکلیف گرفتن بسیار زیباست... البته خوبه که ما درهر کاری ظرفیت طرف مقابل رو در نظر بگیریم
در ضمن بنده هم اهل قم هستم. در خدمت شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد