داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

تابستان

سلام.  

اول: تابستان از راه رسید و امیدوارم با فصل جدید ما هم بتونیم تغییر کنیم و با نیروی بیشتری به کارمون ادامه بدیم البته با این اوضاعی که برامون تو انتخابات ( بهتره بگم انتصابات ) پیش اومد دیگه برای کسی دل و دماغ کار کردن نمونده. بهتره در موردش حرف نزنم و گرنه کل پستم رو میگیره. خب داشتم میگفتم. کلاسام همه تموم شده و مونده دو سه تا امتحان. البته از اون طرف تو شهرمون کلاسای تابستونی شروع شده و من هنوز اینجام و مشغول امتانات.  

دوم:باید تغییر کنم و خودم رو از این وضعیت روحی که دارم نجات بدم. نمیدونم علتش چیه! ممکنه خستگی کلاسای سنگینی که در طول هفته با ۵۲۰ شاگرد داشتم باشه. اونم در طول سال. ولی نه چون من به کارم علاقه مندم این نمیتونه باشه و فقط خستگی جسمی برام میاره نه روحی. خدایا کمکم کن. 

سوم:مهمترین قسمت اینه که میخوام به مادرم بگم: 

 

مادرم روزت مبارک 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دبیر ریاضی جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ

با سلام
خسته نباشین
نکنه پیر شدی و احساس خستگی میکنی؟!!!!!(شوخی)
خدانگهدارتون

داداشی شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.blackeblis.blogfa.com

سلام داداش کوچولو. خسته نباشی . وبت جالبه راستی اگر مطالبش رو زودتر آپ کنی دیگه حرف نداره. راستی یه سر به من هم بزن و نظری هم بده لطفا
من هم رویدری هستم و اگر موافق باشی همدیگر رو لینک کنیم
من منتظرت هستم
زود بیا بهم سر بزن

اسطوره سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ب.ظ

هی پسر خوبی؟
کجا بابا اصلا پیدا نیست نه تو عالم مجازی و نه واقعی
حداقل آپ کن ببینیم زنده ای(چشمک)
خوش بگذره بااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد