داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

فلسطین غرق در خون و آتش

سلام.

فلسطین غرق در خون شده و همه دارن فقط نگاه می کنن. شاید ما طاقت دیدن این مطالب و عکس های وحشتناک رو نداشته باشیم اما همین کودکان و همین مادران و همین مردم روزانه این بلاهابر سر خودشون میاد.

یه خواهش دارم ازتون که تا میتونیین براشون دعا کنین. این هد اقل کاریه که میتونیم انجام بدیم.

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره آب و فاضلاب غزه اعلام کرد: به علت محاصره غزه توسط اشغالگران و اختلال در شبکه فاضلاب، آب به 80 درصد ساکنان این شهر نمی‌رسد.

جان هلمز، هماهنگ کننده‌ی کمک‌های اضطراری سازمان ملل، اوضاع در نوار غزه را بسیار نگران‌کننده خوانده است. پس از تشدید خشونت‌های اخیر در خاورمیانه، رهبری فلسطین خواستار پایان فوری حملات موشکی به خاک اسراییل شد.

نوار غزه در چند ماه اخیر با کمبود بسیارى از مواد اولیه روبرو بود و حالا کودکان این منطقه باید سال تحصیلى خود را بدون کتاب‌هاى درسى آغاز کنند.

از قربانیان بمباران غزه توسط اسرائیل

نویسنده: nehad parsa چهارشنبه 3 بهمن 1386   ساعت 5:40 عصر

رویای پیروزی بدون تلفات صهیونیست ها و نسل کشی در غزه

رژیم اسرائیل حملات و فشارهای خود علیه نوار غزه را با بهره گیری از ابزارها و راههای مختلف فشار و جنگ روانی در سایه حمایت های واشنگتن و به دنبال سفر جورج بوش به منطقه شدت بخشیده است.

حاصل جنایت های صهیونیست ها علیه یک و نیم میلیون ساکن غزه طی ماههای اخیر و بخصوص یک هفته گذشته افزون بر صد کشته و صدها مجروح استکودکان غزه .
بر اثر ادامه سیاست های نژاد پرستانه و اجرای برنامه های پنهان و آشکار نسل کشی علیه فلسطینیان ، منابع پزشکی فلسطین از فوت هفتاد و دو بیمار فلسطینی از زمان محاصره غزه به دلیل ممانعت نظامیان رژیم صهیونیستی از انتقال بیماران به بیمارستان های خارج از منطقه خبر داده اند.
ادامه و تشدید محاصره نوار غزه ، ممانعت از انتقال بیماران منطقه ، قطع برق و سوخت ، جلوگیری از انتقال مواد غذایی و دارویی به غزه ، ادامه ساخت شهرک های صهیونیست نشین در محل خانه های تخریب شده فلسطینی ها وبهره گیری از سلاح های شیمیایی و ممنوعه علیه مردم بیگناه تنها بخشی از جنایت های بیشمار صهیونیست ها در هفته های گذشته علیه نوار غزه است .
در دور تازه حملات نظامی صهیونیست ها که به دنبال سفر دیماه جورج بوش رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین های اشغالی و برخی کشورهای عرب منطقه آغاز شد ، رژیم صهیونیستی از سلاح های ممنوعه از قبیل بمب‌های خوشه‌ای و آتش‌زا استفاده کرد ؛ به طوری که اجساد بیشتر کشته‌ها قطعه قطعه شده و بدن زخمی‌ها سوخته است .

شهیدان غزه چه کودکند!
در میان شهدا و مجروحان این حملات دهها زن و کودک وجود دارند که به دلیل استفاده صهیونیست ها از سلاح های ممنوعه حال تعدادی از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است.
نیروهای صهیونیست درحالی که ایهود اولمرت، نخست‌وزیر آن رژیم حملات ارتش به مردم بی‌دفاع فلسطین را جنگ نامید و مدعی شد که اسرائیل باید بدون تلفات دراین جنگ پیروز شود ، از تجهیزات مختلف از جمله تانک ، خودروی نظامی با پشتیبانی هواپیما و بالگرد نیز استفاده کرده اند.
کودک شهید در حملات شش روزه رژیم صهیونیستی تا روزهای پایانی دیماه به نوارغزه و کرانه باختری رود اردن سی و هفت فلسطینی شهید و افزون بر صد نفر زخمی شدند که این تعداد را باید به قربانیان ناشی از ممانعت صهیونیست ها از انتقال بیماران فلسطینی برای درمان اضافه کرد.
اوضاع انسانی نوار غزه تحت تاثیر تداوم محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی روز به روز وخیم تر می شود و مردم این منطقه با خطرات زیادی روبرو هستند.
وخامت اوضاع انسانی دراین منطقه به خاطر محاصره برای دومین سال پیاپی تشدید شده است به طوری که کمبودهای شدیدی در زمینه مایحتاج زندگی مردم احساس می شود و بیماران و مجروحان حملات صهیونیست ها در بیمارستان های نوار غزه به خاطر کمبود دارو و تجهیزات لازم با خطر مرگ روبرو هستند.
 

نوار غزه شاهد کمبود تجهیزات پزشکی و دارو است و این در حالی است که شماری از بیماران و مجروحان نیاز ضروری دارند تا برای ادامه درمان به بیمارستان های خارج از نوار غزه اعزام شوند و به دلیل مسدود شدن راه خروج ، همه روزه دست کم یک بیمار جان خود را از دست می دهد .
مشکلات ناشی از کمبود شدید فرآورده های سوختی نیز پس از تصمیم رژیم صهیونیستی برای بستن همه گذرگاه های ارتباطی نوار غزه درحال افزایش است و کمبود شدیدی در زمینه تامین گاز خانگی و سوخت خودروها وجود دارد


مردم برای تامین برخی نیازهای سوختی یا غذایی خود مجبورند در صف های طولانی در انتظار بایستند و این تصمیم صهیونیست ها نوع جدیدی از مجازات دسته جمعی ملت فلسطین به شمار می رود .

.
در چنین شرایطی جامعه جهانی ، سازمان های بین المللی ، به ویژه اتحادیه عرب و ... سکوت اختیار کرده ونظاره گر این نسل کشی است و انتظار مردم فلسطین از آنان برای اقدام امیدی ابس است .
جنایت ها ی ضد انسانی رژیم اسرائیل در شرایطی صورت می گیرد که ، سفر اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا به اسرائیل و سخنان وی در ملاقات با سران رژِیم صهیونیست ، را می توان به عنوان حمایت آشکار از سیاست های محاصره غزه و ایجاد قحطی برای ساکنان آن ، شهرک سازی در زمین های فلسطینی ها و حملات سنگین نظامی به مردم بی دفاع و زنان و کودکان ارزیابی کرد.
جورج بوش در جریان این سفر حتی ضرورتی ندید که حمایت بی چون و چرا از اسرائیل در ارتکاب جنایت های متعدد را پنهان سازد و به این ترتیب هنگامی که وی در عربستان سعودی سرگرم رقص شمشیر بود ، صهیونیست ها در یک یورش به نوار غزه نزدیک به هفده فلسطینی را به شهادت رسانده و پنجاه تن دیگر را مجروح کردند.
تنها در مدت کوتاهی پس از خروج بوش از اسرائیل و سفر وی به کشورهای عربی حاشیه جنوبی خلیج فارس، منابع رژیم صهیونیستی فاش کردند که رئیس‌جمهوری آمریکا با حمله محدود اسرائیل به غزه در محاصره و تحریم موافقت کرده است.
درچنین شرایطی سران کشورهای عرب نگاه واقع گرایانه ملت های خود به نتایج شوم سفر رئیس جمهوری آمریکا برای فلسطین و منطقه را نادیده گرفتند و در بحرین ، عربستان و امارات عالی‌ترین نشان این کشورها به بوش اعطا شد.
تشدید حملات صهیونیست ها به نوار غزه پس از سفر بوش به منطقه در عین حال اینگونه ارزیابی می شود که صهیونیست ها علاوه بر تلاش برای نشان دادن استفاده از حمایت همه جانبه آمریکا ، در صدد القاء این موضع هستند که تل آویو توانسته است ، برخی کشورهای عربی را که در سفر بوش به منطقه از وی به گرمی استقبال کردند ، به سازش بکشاند و در چنین شرایطی تشدید روز افزون کشتار و جنایت علیه فلسطینی ها دور از انتظار نیست .

 

خدایا این مردم را از شر فتنه‌ی یهود و صهیونیست نجات بده.آمین.


نظرات 4 + ارسال نظر
لیلی مامان یونا یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.youna.persianblog.ir/

تنم لرزید.خدایا آخه چرا ؟؟؟؟؟؟/

پویان دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:12 ب.ظ http://puyanemaman.persianblog.ir/

سلام داداشی چه عجب این ورا؟ چه عکسای دلخراشی گذاشتی اینجا. ما هم تو اخبار اینجا مردم فلسطینو دیدیم که از زور بی غذایی مرز مصرو در هم شکسته بودن. چرا هیچکس کاری برای اینا نمی کنه؟

آسمونی شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ http://atlas612.blogfa.com

در صفحه شطرنج زندگی همه مهرهایم مات مهربانی تو شد ومن قلبم را به تو باختم
منتظر قدوم مباکت هستم

علی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ

لعنت خدا بر همه جنایتکاران و مسببان جنایات بشری

آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد