داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

عید

سلام. عید سعید فطر رو به همه ی دوستانم و خوانندگان وبلاگم و همچنین همه ی مسلمانان تبریک میگم. امیدوارم طاعات و عبادات شما مورد قبول حق واقع شده باشه.

البته باید ببخشید که خیلی دیر دارم تبریک میگم اما همیشه میشه برای دوستات آرزوهای خوب کنی. به قول معروف ماهی رو هر وقت از آب بگیری خفه میشـ . . . ! ببخشید . .  تازه ست.

منتظر حضور سبزتان هستم.

خدا نگهدار

نظرات 5 + ارسال نظر
الناز سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام موفق باشی اگر با تبادل لینک موافقی به من بگو

پویان و مامانش سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام داداشی. ما اول. بازم عیدت مبارک. ما داریم میایم ایران خوبمون.

سروناز چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام خوی بی معرفت
خواهرت تو شهر غریبه سراغی ازش نمی گیری؟
شوخی کردم ناراحت نشو
عید بر تو هم دوباره مبارک باشه
تونستی یه سر بیا خونه ما
اخرش رو بنویس بنیاد امور بیماری ها خاص!!!!!!!

جوان رویدری یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ http://http://www.javanruydari.blogfa.com

سلام
عید گذشته شما هم مبارک
من آپم

غزاله جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام آقای معلم. من واقعا ازتون متشکرم. اینکه شما انقدر برای این فرشته‌های پاک دل میسوزونین. اینکه انقدر اعتقادات قوی و پاکی دارین که برای تربیت بچه‌ها واقعا لازمه. خدا خیرتون بده. من تقریبا تا حدود اردیبهشت 85 پستهاتون رو خوندم. واقعا به داشتن هموطنی مثل شما افتخار میکنم. اجرتون با خود خدا. موفق و پایدار باشید.

سلام . منم از شما ممنونم . برام دعا کنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد