داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

تولد

سلام.

قرار بود نیام ولی خواستم یه چیزی بگم البته یکی دو روزی گذشته ولی اشکال نداره.

اول خرداد روز تولد من بوده و من !. . .؟ ۶۲ . . . ۶۳. . یه لحضه صبر کنین با انگشتام بشمارم. . .

.

.

.

. . . ۱ / ۳ / ۸۶ ... میشه . . . ۲۴ ساله . . . آره من ۲۴ ساله شدم. . . فکر کنم .... آره درسته

خب من بیست و چهار ساله شدم و این روز رو به همه ی دوستان عزیزم تسلیت عرض میکنم امیدوارم خدا به شما صبر جزیل در برابر نوشته هام عطا کنه و سبب سعه صدری برای شما باشه. اللهی آمین.

خب دیگه منم بزرگ شدم .

ای کاش میومد بیرون می خوردمش

 . . . آخ چه صدایی . . . فکر کنم تو اتاق بغلی کافی نت یه ظرف پر از لیوان شکست . . .

فدای سرتون. الان جسدش رو آوردن تو سطل آشغال. شکر دون بود بود.

از شوخی گذشته: از همه ی دوستان عزیزم می خوام برام دعا کنین چون در واقع همه مون به دعا محتاجیم. منم براتون دعا می کنم.

موفق باشید. 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
دبیر ریاضی پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ

با سلام
آقا من لینکتو گذاشته بودم از همون افتتاح وبلاگتون اما ...
به اسم دنیای کودک
موفق باشین

سروناز جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام خوبی
ممنون به خاطر تسلیتت
خوبه همه فهمیدیم تولدت بوده و بزرگ شدی
ولی خداییش یه نیگا به اسمت بنداز واقعا بزرگ شدی ؟
بعید می دونم
بزرگ نشو همینجوری بهتره
راستی من قالبم رو عوض کردم بیا ببین

اسطوره شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ق.ظ

تولد تولد تولدت مبارک
خبر نداشتم وگرنه حتما با شما تماس می گرفتم و بهتون تبریک کی گفتم( به حق چیزای ندیده و نشنیده... این قسمت از طرف شما نوشتم)
من هم ۶ خرداد روز تولدمه پس لازم شد بهم تبریک بگی
سن و سال هم مهم نیست. مهم اینه که پاستوریزه باشی

سیدجلال یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ http://kolger.blogsky.com

سلام
تولدت مبارک.تو هم خردادی بودی و ما نمی دونستیم؟؟؟

آپم

سروناز یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام خوبی
نه تو رو خدا سرد نشو
حرف اونا رو به پشیزی نگیر عادت دارن که به هم کس گیر بدن
به دل نگیری یه وقت
هیچ وقت نا امید نشو خدا دوستت داره و کارتو می پسنده

رامی دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.dehtal.coo.ir

سلام داداش
فکر کنم یک بار به من سرزدی و تو وبم نظر دادی! صبر الان نگاه میکنم...
آره یک بار اومدی...
تولدت رو بهت تبریک میگم . انشاالله ۱۲۰ سالگی رو جشن بگیریم واست...
غصه شکر دون رو هم نخور فدای سرت...
موفق باشی...

آقا معلم سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.mualem.blogfa.com

خودت رو لوس نکن
خرس گنده!...........
........تولدت هم تبریک... نوشتی ۲۴ سالمه منظورت چیه؟ ...
زن می خوای؟.....
بزار خودم یکی دیگه بگیرم بعدا واسه تو یه فکری می کنیم.!
.............

مادر پویان جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ

وای ببخشید داداشی ما دیر اومدیم تولدت. تقصیر این داداشته از بس خونسرده. تولدت مبارک باشه هزارتا. یه زندگی سراسر شادی و پاکی برات آرزو می کنیم.

خیلی ممنونم منم امیدوارم فرزندتان باعث روشنی چشمی در دنیا و آخرت برای هممون باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد