داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

نوروز ۸۶

سلااااام.

سلام به همه ی دوستای گلم سال نو همگیتون مبارک باشه امیدوارم سالها زندگی با عزت و سلامت و سر افرازی و همراه با پیروزی داشته باشید.

خبرای خوب براتون دارم. داداش دومانم داره بهتر میشه و دو روزه که حال عمومی داداشم بهتره امروز به باباش زنگ زدم و گفت: براش دعا کنین تا عفونتاش عود نکنه و نیاز به جراحی نداشته باشه اگه وضع همینطور پیش بره تا دوشنبه مرخص میشه و میتونه بره خونه و اونجا زخماش شستشو بشه.

دعا کنین تا هر چه زودتر حالش خوب بشه. من که خیلی امیدوارم. و به دعا هم خیلی اعتقاد دارم چون چند بار با دعا غیر ممکن برام ممکن شده و الان هم کاملا امیدوارم.

دعا برای مریض:

اللّهمًّ اَذهِبِ البأسَ ربَّ النّاس إشفِ وَ أنتَ الشّافِی لا شِفاءَ الا شِفائُکَ شِفاءً لا یُغادِرُ سَقَماً.

 

بار خدایا بیماری را از بین ببر ای پروردگار انسان ها شفا بده بدرستی که تو شفا دهنده ای هیچ شفایی نیست مگر شفایی که تو می دهی شفایی بده که هیچ بیماری را بر جا نگذارد.

آمین یا رب العالمین.

بگید آمین.

خب خوب بود. . . .

موفق باشید.

نظرات 8 + ارسال نظر
تدبیر جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ق.ظ http://go2eb.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک
مدتها درگیر کاری بودم سر نزدم .وبلاگت عالی شده موفق باشی

بهار، مامان دانیل جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ http://daniel-sh.blogfa.com/

اصلا منظورم این نبود که با این نوشته ها دیگران و من جمله من رو ناراحت و غمگین می کنی چون هر کس نخواد به وبت نمیاد و نوشته هات رو نمیخونه... فقط به خاطر خودت و روحیه ات گفتم! چون اگر اینگونه فکر کنی بیشتر انرژی های مثبتت هدر میرن! در حالیکه می تونی خیلی خوب ازشون استفاده کنی...
روزهای بهاری خوبی برات آرزو می کنم و من هم آرزو می کنم که این آقا پسر زود زود بهبود پیدا کنن و درس بزرگی از این ماجرای بد بگیرن...
شاد باشی و بهاری....

اسطوره یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

من هم اومیدوارم دومان هر چه زود تر خوب بشه و خاطرات تلخی که براش مونده رو هم از یاد ببره

سعید ابراهیمی بجد سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام. هارون سال نو مبارکُ تعطیلات چه طوره. حال مریضتون چه طوره . خداوند شفا بدهد. چرا برام ایمیل نمی فرستی . فعلا خدانگهدار

سروناز چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام خوبی
بالاخره اومدم
واااااااااااای چه غم انگیز
واقعا چرا اخه مگه ارزش داره این کارا
شاد باشی

رهاتر از رها چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ب.ظ http://lobster.blogfa.com

حرفهایی هست برای گفتن

که اگر گوشی نبود

نمی گوییم

و حرفهایی است

برای نگفتن

حرفهایی که هرگز

سر به ابتذال گفتن

فرود نمی آورند

حرفهای خوب و ماورایی

همین هایند

و سرمایه ی هر کسی

به اندازه حرفهاییست

که برای نگفتن دارد

حرفهای بی قرار و

طاقت فرسا

که همچون

زبانه های بی تاب

آتشند

سلامی چو بوی خوش آشنایی
منتظر قدوم پاک شما
رها تر از رها...
سبز باشید

تدبیر جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ق.ظ http://go2eb.blogfa.com

امید وارم حال دومان هم روز به روز بهتر بشه .

مادرتنها جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ http://tanhaian.persianblog.com

لام داداش مهربون که انقدر به فکر همه بچه ها هستی. خوشحالم که پسرم یه داداش مهربون مثل تو داره. امیدوارم حال دومان کوچولو هم زودتر خوب بشه و دل پدرش هم شاد بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد