داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

سوال ؟

چرا؟

به چه دلیل؟ چه توجیهی دارند؟

الان توضیح می دم: هر وقت پا به خیابون می ذارم آدمای زیادی رو می بینم اما یه گروه هستن که منو خیلی خیلی ناراحت می کنن. نمی خوام بگم دخترای جوونی که فلان تیپ و مدل میزنن ...... یا پسرایی که خودشون رو به شکل دختر در میارن ....... یا از این قبیل موارد........ نه ..... میخوام در مورد کودکان بگم. در مورد کودکانی که هنوز هیچی از این مدل ها نمی دونن و هر چی پدر و مادرشون بخوان انجام میدن. هر روزه شاهد صحنه های ( به نظر من ) دلخراشی هستم. میبینم که مثلا یه دختر کوچولو با یک شرت کوچک و بسیار تنگ و بدنی نیمه عریان با پدر و مادرش تو خیابون میره و دقت کردم که هر کی از کنارشون رد میشه به بچه شون خیره میشه در بعضی موارد دخترای هشت یا نه ساله هم دیده میشه که با این وضعیت به خیابون میان یا حتی پسر . آخه این پدر و مادر با چه منطقی بچشون که به میل اونا به این شکل در اومده رو با این وضع به نمایش میذارن ؟!!! میخوان چی رو برسونن؟!!! میخوان بگن که آی مردم ببنید ( البته معذرت میخوام ) بیایید ببینید که بچه ی من چقدر ...... .؟ و ببینید ..... بچم چقدر نقطه چینه؟ آیا واقعا اینو میخوان که هر کس و ناکسی به بچشون طمع کنه و به اندامش نگاه کنه؟

شاید بگن که بچمون کوچیکه و هنوز حجاب براش واجب نیست یا بگن که بچم پسره و ...... ولی آخه شاید حجاب واجب نباشه ولی آیا گفتن لباس هم واجب نیست؟

شاید بگن بچمون که لباس تنشه اما آیا میدونی لباس یعنی چه ؟ اگه نمی دونی بدون لباس یعنی پوشاننده. آیا اینا پوشیده اند یا همه ی بدنشون معلومه؟

. . . . . . واقعا من یکی که توش موندم . آخه بچه ی پاک و بی گناه و طفل معصوم باید از همون کوچکی عادت بکنه به چنین وضعیت ؟ !!!

بازم حرف دارم اما یه روز دیگه میام ادامه میدم اگه بیشتر بنویسم خسته کننده میشه.

فقط با نظراتتون منو از این گیجی در بیارین.

ببینید چقدر مرتبه 

موفق و پیروز باشید.

نظرات 6 + ارسال نظر
younes سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:04 ب.ظ http://rooydarir.blogfa.com

سلام
خسته نباشی وبلاک قشنگی داری . وبلاکهای من را به لینک خودت اضاف کن . اسلام دین جهانی . http://islamcantury21.persianblog.com/
دومی هم بیایید زندگی کنیم http://rooydarir.blogfa.com/
ممنون یادت نره . من تو را به لینک خودم اضاف کردم.

دختر رویدری سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:35 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام داداش کوچولو چشم عوضش کردم هر چی شما و همه همشهریام بگن نظر همه دوستام برام با ارزشه و اینکه ممنونم به وبلاگم سر می زنی انشاالله منتظر پیشنهاد و انتقاد بعدی شما هم هستم .
راجع به این دخترا و پسرا باید بگم داداش گلم شما بزرگترا رو ببین وقتی یه دختر و یه پسر ۲۰ ساله اینجورین از یه بچه چه انتظاری باید داشت دخترای جامعه ما وقتی بهشون نگاه می کنی نمی دونی متاهله یا مجرد اینه ادمای دنیای ما .

اسطوره پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.oos2re.blogsky

حرفات خیلی به دل میشینه
آفرین!
همیشه موفق باشی

Tarzan یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 ق.ظ

ببین داداشی
من. تو . اصلا همه ما یه سلیقه فردی داریم.
شما باید بدونید که با تعنه و متلک+بازکو کردن نظرات گرانبهایتان نمی توانید مردم را عوض کنید.
البته من یه روش رو یادتون میدم که خیلی راحت
بتونین دونه دونه ادما رو عوض کنید.
اگه خواستی یه ok بده .
عزت زیاد

باقری یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.go2eb.blogfa.com/

می رسد سوزوساز غریبی



می رسد سوزوساز غریبی ،از لابه لای شیشه های شکسته ی افکارم

روی جانم ساز می خوابد

آنقدر تیز است صدای ساز،که جانم هزار تکه می شود

دست سردی یکباره دست می آرد درون تنم وبی درنگ تاروپودم را بیرون می کشد

هنوز می آید ، سوزوساز غریبی ، هنوز می آید

بادسردی از روی تنم عبور می کند وموهایم در برابر چشمانم در وحشتند

آنقدر دستانم سنگین است که قدرت حرکت ندارند

تمام جانم بوی تعفن می دهد

دست وپایم ،سرم سنگین است

تابی نمانده برای تنم ،صدای ساز بیشتروبیشتر ، ومن سنگین تر ومتعفن تر وهر چه می گذرد

انگار به نابودی نزدیک تر



ننه صغری و حسنعلی بقال سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.khandevagerye.blogsky.com/

سلام ننه. به نظر من این پدر و مادرا دوست دارن خودشون اینجوری بگردن . عقده های خودشون رو روی بچه هاشون جبران می کنن. حالا اینا که بچه هستن. وای خدا . بیاره اون زنهائی که شوهراشون مجبورشون میکنن با آرایش غلیظ و حجاب کم بیان توی خیابون. به خدا من اینو با چشم خودم دیدم. کاسه داغتر از آش. قربونت ننه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد