داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

بعذ از رمضان

سلام دوستان همیشگی من

رمضون با اون همه معنویاتش تموم شد اما زندگی همچنان ادامه داره . شاید فکر کنیم که حالا که رمضون تموم شده دیگه لازم نیست این همه با تقوا باشیم دیگه لازم نیست هر پنج وقت نماز سر وقت بخونیم و . . . اما اگه واقعا اینجوری باشیم شدیم بنده ی رمضان . اما نه ما بنده ی رمضان نیستیم بلکه ما بنده ی خداییم و خدا همیشه هست و صدای ما رو میشنوه و منتظر ماست تا بیاییم و . . . ( اگه بنویسم خیلی تکراری میشه به پست های قبلی مراجعه شود ).

برام دعا کنین چون از فردا روزهای کار و تلاش و درس و امرار معاش و . . .  شروع میشه و باید رفت و آستین ها را بالا زد .

توکل میکنم به خدا و تنها به او امیدوارم و میدونم که منو تنها نمیذاره همینطور که تا حالا تنهام نذاشته البته بعضی موقع یه گوشمالی آدم رو بیدار میکنه و اونو نباید به حساب تنها گذاشتن گذاشت خلاصه من که از هر ه نا امید بشم از خدا نا امید نمیشم.

 ( فاذا عزمت فتوکل علی الله ) هرگا تصمیم گرفتی و عزمت رو جزم کردی توکل بر خدا کن.

برای همتون آرزوی پیروزی میکنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
دختر رویدری شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ق.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com

سلام داداش کوچولو ممنونم که به وبلاگم سر زدی جواب سوالت اینه چون من خودم دختر رویدری هستم برای همین وبلاگم به این اسمه بازم به وبلاگ سر بزن خوشحال می شم .

[ بدون نام ] یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ق.ظ http://proof.blogsky.com

سلام
تصمیم گرفتم که نرم اقزارهای قرآنی رو همه رو یکی یکی مفرقی و فهرست بندی کنم

اونا هم مال همینه

تبادی لینک میکنی ؟

santoor_player1 یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ق.ظ

موفق باشید

سروناز یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام خوبی داداشی از وقتی که رفتی خونه یه کم خالی شده دیگه کسی شبا از زیر سرم بالش رو بر نمیداره
شاد باشی

پریسا یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ http://sweetpink.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگت خیلی جالب بود
خوشحال میشم به من هم سر بزنی تا از نظر با ارزشت استفاده کنم
ولی فعلا ... بیا خودت میبینی بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد