داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

دعا

خدایا تو خودت میدونی که نمیشه آدم اشتباه نکنه خدایا گناهان ما رو ببخش و ما رو مورد رحمت و عنایت خودت قرار بده و فرصت جبران گذشته رو به ما بده . آمین
نظرات 5 + ارسال نظر
باقری چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ب.ظ http://arousal25.blogfa.com/

فقط خدای مهربان و بخشنده است که وزن

دعای پاک و خالص را میداند.

دعا بهترین هدیه ای است که می توانی هدیه دهید.
سلام داداشی بعد مدتی اومدی و لی لز ما سراغ نگرفتی ؟؟!!!

باقری یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:25 ب.ظ http://arousal25.blogfa.com/

تا زمانی که نیا موخته ایم
تسلیم خواست خدا شویم.
حتی اگر به ماه برسیم و ستارگان را تحت سلطه ی خود در آوریم ،پیوسته دستخوش بی قراری خواهیم بود .
اگر به خدا رو کنی
به آرامش جاودان خواهی رسید که
فقط در خدا نهفته است .
**************************************** سلام
دنیا عطش عشق دارد .
هر موجودی محتاج عشق است
عشق ریا، تکامل همه موجودات را سر عت می بخشد
اکنون زمان انقلابی عمیق و وسیع رسیده است
انفلاب عشق
دوست من منتظر نظرات ارزنده ی شما هستم.

زهرا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:14 ب.ظ http://madaraneh.mihanblog.com/

سلام داداش کو چولو، دنبال اطلاعاتی درباره مهد کودک ها بودم رسیدم به وبلاگ شما، ظاهرا شما در این زمینه اطلاعات خوب و مفیدی داری، پستی که نوشته بودید باید از یک مهد می نوشتید را دیدم و سایر پستهاتون رو هم خوندم،،
اما غرض از مزاحمت می شه اگر براتون امکان داره ، تحقیقتون رو برای من بفرسید، ممنون می شم و یا هر گونه اطلاعاتی در این زمینه دارید، یا اگر سایت خوبی می شناسید،
باز هم ممنون می شم که برای من وقت بگذارید

باقری چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ق.ظ

عیدتون مبارک

عبدالله خلیلی چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

از اینکه دوباره با شما ارتباط برقرار کردم بسیار خوشحالم مطالبتان واقعا مثل همیشه عالیست راستی زندگی نامه تان کامل نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد