داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

سلام دوستان مدت زیادی بود که سر و کلم یدا نبود اما بازم اومدم و احتمالا بازم غیبت داشته باشم اما شما هر چند وقت یه بار یه سری به ما بزنید خوشحال میشم:

اما ین دفه میخوام از کلاس تابستونم براتون بگم صبحها کلاس خودآموز قرآن دارم و  تو این کلاس به بچه هایی که سال اول میان کلاس قرآن روش قرآن خوندن رو آموزش میدم . اما میخوام از شاگردام بگم نمیدونید چه شاگردایی دارم یکیشون اونقدر با استعداده که تو سه روز عم جزء رو تموم کرد واقعا استعداد عجیبی داره منم تصمیم گرفتم تا جایی که میتونم براش وقت بزارم اما باید مراقب باشم که بهش فشار نیاد . البته ناگفته نماند که از خانواده ی فرهنگی هست مادرش معلم و پدرش کارمند اداره ی آموزش و پرورش و برادرش هم با رتبه ی بالایی دانشگاه اصفهان رشته ی کامپیوتر قبول شده اسم شاگردم پارسا هست و براش آرزوی مفقیت میکنم الان حدودا سه چهار روزه ندیدمش و دلم براش تنگ شده آخه خیلی شیرین و بامزه هست از امیر محمد تو برنامه ی عمو پورنگ هم بامزه تره نمیدونم زمستون که شاگردام رو نمیتونم ببینم چطوری باید تحمل کنم خیلی برام سخت میگذره تا یه فرصت گیر میارم میرم سراغشون آخه نمیدونید که من چقدر شاگردام رو دوست دارم میخوام تا جایی که بتونم براشون وقت و انرژی بزارم و از جدید ترین روشهای آموزشی که تو دانشگاه خوندم و یا به ذهنم میاد برای پیشرفت اونا استفاده کنم. در پایان میخواتم بگم که خوشحالم ......... واقعا خوشحالم که خدا این شاگردا رو بهم داده و از خدا میخوام که من و دوستام رو در تعلیم هر چه بهتر شاگردام کمک کنه آمین. 

نظرات 3 + ارسال نظر
باقری یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ب.ظ http://arousal25.blogfa.com/

سلام
مرسی به همتت غبطه خوردم دلم برای شاگردام تنگ شد
پیروز باشی و سبز

سروناز پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 ب.ظ

باقری شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ http:///www.arousal25.blogfa.com/

بارها احساس می کنیم که از پا افتاده ایم . این حال از این روست که با سر چشمه ی نیرو و الهامی که در درون ماست،مر تبط نیستیم . حیات درو نمان تشنه است . در دنیای ظواهر زندگی می کنیم :همه چیز سایه است ،حضور ندارد ،واقعی نیست . برای یافتن نیرو و حیات به سایه هامان می چسبیم . آنها مدتی کوتاه ما را هیجان و انگیزه می دهند . اما نیروی لازم را برای مواجهه با نبرد زندگی ،تسلط بر خواسته های جسم و امیال افسار گسیخته که ما را به تو فانهای تکبر و احساسات نا مطلوب می کشانند،به ما نمی دهند . نبرو یی تازه لازم است . پس بیایید ارتباط با رو حمان را تمرین کنیم . با ید هر روز فردی نیازمند را ،عاشقانه یاری دهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد