داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

به نام حضرت دوست که هر چه دارم از اوست

 

واقعا هر چه دارم از اوست اگه خدا رو نداشتم واقعا نمیدونم چکار میکردم اگه اون کمکم نممیکرد چکار می کردم و چجوری در برابر سختی ها و مشکلات و غم و اندوه هایی که بهم میرسید طاقت می آوردم . تو این چند ماه گذشته غم های زیادی به سراغم اومده از بهمن ماه با فوت پدربزرگ نازنینم شروع شد بعدش شاگرد کوچولوی پنج ساله ام که حتی تا بحال تو وبلاگم هم نتونستم چیزی دربارش بنویسم این واقعه تو اسفند ماه بود ناگفته نمونه که ۲۰ دقیقه قبل از فوتش و قبل از اینکه تصادف کنه تو مهد کودک بوده و منم اونجا بودم باورتون نمیشه سوره ی عمه رو حفظ بود و چندین سوره ی دیگه رسیدم به فروردین که نوبت شاگرد قدیمیم شد سیزده سالش بود که تصادف کرد و درجا کشته شد وقتی وارد اردیبهشت شدم دوستم که تو همون حادثه دچار مرگ مغزی شده بود درگذشت و خرداد ماه پدرم اونی که  تکیه گاهم بود اونی که امیدم بود و انگیزه ام و همه چیزم ............. . چند روز دیگه میرسیم به تیر ماه خدا رحم کنه به تیر ماه فکر کنم نوبت خودم باشه باید آماده باشم آدم نمیدونه کی میمیره واقعا اگه من یا خدایی نکرده تو الان یه دفه بیفتیم بمیریم چیزی داریم تقدیم کنیم جوابی برای ندانم کاری هامون آماده کردیم آیا میتونیم وارد بهشت بشیم و از نهر کوثر بنوشیم و از اون نعمت های بهشت بهره مند بشیم ؟ یا باید بریم یه جای دیگه . . . . . .

خدایا تو کمکم کن من فقط مستقیم از تو میخوام که کمکم کنی منو در راهی که دوست داری و تو رو راضی میکنه قرار بدی و موفق کنی اگه اشتباه دارم میرم اگه این راهی رو که میرم تو راضی نیستی اگه راهی بهتر از این راه باید برم راهنماییم کن تا همون راه رو برم .

خدایا به من صبر و طاقتی عطا کن تا در برابر این سختیا دوام بیارم و بتونم به زندگیم ادامه بدم البته اگه وقتی برام مونده باشه .

 خدایا من که جز تو کسی رو ندارم اگه تو به فریادم نرسی چه بر سرم خواهد آمد . تکیه گاهم تویی یاور و فریاد رس تویی مدد به غیر تو ننگ است و من تنها از تو مدد می جویم یا رب نظری فرما و گناهانم را ببخش و مرا مورد رحمت خود قرار بده تا وقت مرگم همچون مردان راهت خندان از دنیا بروم همانطور که پدرم بود و معطر بروم همانطور که پدربزرگم بود. آمین

یارب مردگان ما را بیامرز و درجات عالی بهشت نصیبشان بگردان و ما را نیز هدایت بگردان و از لطف و کرمت محروم مکن .

                                                                                                                                    آمین یا رب العالمین.

التماس دعا

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:43 ب.ظ

ندگی بال وپری دارد با وسعت مرگ ‘ پرشی دارد اندازه عشق

واگر مرگ نبود دست ما در پی چیزی می گشت

ونترسیم از مرگ

مرگ پایان کبوتر نیست

مرگ وارونه یک زنچره است

مرگ در ذهن اقاقی جاری است

مرگ در آب وهوای خوش اندیشه نشیمن دارد

مرگ در ذات شب دهکده از صبح سخن می گوید.............

سلام دوست من نمی دانی از اینکه دوباره بر گشتی چقدر خوشحالم

[ بدون نام ] جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ق.ظ http:///www.arousal25.blogfa.com/

' گیرم
که چیزی نمانده
به آخر خط
که خطی نیست
جز باور گیجی
از یک ادامه ی ناپیدا
و نشاندن عکسی
بر طاقچه های
ابدیت
حال که مرگ
ناخواسته
هر روز قدمی به سوی ما می آید
باید که خواسته
قدمی به سوی دانایی رفت
و معجزه را
تفسیر کرد
.

عادل یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام............ زود با خونه تماس بگیر...
باید شناسنامتو بفرستی
لازمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد