داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

گذری بر کودکان

سلام.

امروز که دشتم از خیابون رد می شدو دیدم دوت بچه ۷ و ۹ ساله باهم دعوا میکنن و همه ی آدما بی خیال از کنارشون رد میشن . اما من که بچه ها رو خیلی دوست دام نتونستم بی خیال بشم به همین خاطر رفتم جلو و از هم جداشون کردم و گفتم چرا با هم دعوا می کنین؟! پسر کوچولوی ۹ ساله گفت دو تا تخم مرغ از من خریده ولی پولش رو نمیده. من از پسر ۷ ساله پرسیدم راست میگه؟ سرش رو پایین انداخت و چیزی نگفت . گفتم چرا پولش رو نمیدی؟ اونم با حاتی سرشار از شرم و مظلومیت جوابم داد : امروز حتی یه نفر هم از من موز نخریده و من هیچ پولی ندارم. گفتم مگه صبحانه نخوردی؟ گفت نه. گفتم پس من یه موز میخرم تو هم پولش رو بده به این پسره . و شکر خدا این مشکل حل شد.

حالا من یه سوال از شما دوستای مهربونم دارم: واقعا تقصیر کدومیکیشون بوده؟ پسر کوچولوی ۷ ساله که از زور گرسنگی و خیابون گردی احساس کرده که باید یه چیزی بخوره هر چه بادا باد یا پسر کوچولوی ۹ ساله که به امید ۱۰۰ تومان پول تخم مرغ ها رو بهش داده؟!!!

شما بهم بگین . . . منتظرم . . . .

نظرات 5 + ارسال نظر
کیمیانت سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:14 ق.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن !
با یکبار امتحان ، همیشه کیمیانت را انتخاب میکنید.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید.

عبدالله یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:25 ق.ظ

خیلی باحال بود.جداْ که حال کردم.
یه سربه همسایه ها هم بزن.
درضمن وبلاگت هم خیلی عالی بود.

[ بدون نام ] یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:22 ب.ظ

sait ruydar updait ast 16 bahman

ahmad شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:00 ب.ظ http://dor.blogsky.comhttp://

salam omidvaram halet khob bashe rastiii az sitet kheily khosham omad salam be hame bereson

tarzan پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:17 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد