داداش کوچولو
داداش کوچولو

داداش کوچولو

هو الملک الحق المبین



یادمان باشد کودکان هم می خواهند زندگی کنند . حال چه فرقی میکند که این کودک ایرانی باشد یا نباشد . همشهریمان باشد یا نباشد . قوم و خویش باشد یا نباشد. و مهم این نیست که او کیست و از کجا آمده . مهم این است که او کودک است و او حق دارد زندگی کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
flasher سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.swf22.blogfa.com/

آفرین تو که این همه مطلب جالب می نویسی چرا برای خودت تبلیغ نمی کنی ؟ به وبلاگ های مختلف سر بزن باهاشون دوست شو و بهشون لینک بده و ازشون لینک بخواه بازدید کننده ات زیاد بشه

گل پسر جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ب.ظ http://aref1355.blogsky .com

سلام
ممنون که بهم سر زدی.
اگه تورو دوستت دارم خیلی زیاد منو ببخش اگه توئی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش2* منو ببخش اگه شبا ستاره‎هارو میشمرم منو ببخش اگه بهت خیلی میگم دوستت دارم منو ببخش اگه برات سبد سبد گل می‎چینم منو ببخش اگه شبا فقط تورو خواب می‎بینم اگه تورو دوستت دارم خیلی زیاد منو ببخش اگه توئی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش منو ببخش اگه واسه چشای تو خیلی کمم تو یه فرشته‎ای و من من که فقط یه ادمم منوببخش اگه برات میمیرم وزنده میشم اگه با دیونه‎گیام پیش تو شرمنده میشم منو ببخش اگه همش می‎سپارمت دست خدا اگه پیش غریبه‎ها به جای تو میگم شما منو ببخش من نمی‎خوام تورو به ماه نشون بدم نشونیتو نه به شبو نه دست آسمون بدم منو ببخش اگه میخوام تورو فقط واسه خودم ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم اگه تورو دوستت دارم خیلی زیاد منو ببخش اگه توئی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش2*** من به روزم بسرید ... به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد